Logo ontwerp

Het logo is waarschijnlijk het bekendste onderdeel van het vak grafisch ontwerpen. Op de paar vierkante centimeters die een logo doorgaans inneemt moet het gebeuren. Het logo is de visuele as waar de complete corporate identity om draait. Het kan uitgevoerd worden als een combinatie van beeldmerk en tekst of als typografisch logo (zonder afbeelding). Een logo ontwerp moet passen bij de visie en product van de opdrachtgever. In een logo kunnen elementen worden verwerkt die aanknopingspunten bieden om de huisstijl uit te breiden met ondersteunende grafische elementen.
Hoe goed een logo ontwerp uiteindelijk is, wordt mede bepaald door de kwaliteit van de communicatie tussen klant en grafisch ontwerper. Ieder logo dat je in dit logo ontwerp portfolio ziet heeft een eigen verhaal over de oorsprong, intentie en de keuzes die tot het eindresultaat hebben geleid. Hoe ver is jouw verhaal?

IK WIL OOK EEN NIEUW LOGO ONTWERP!

Kenmerkend voor Ben’s stijl is: snel, communiceert helder en prettig, komt afspraken na, samen op.
Kortom buitengewoon aangenaam.

Nanda Bartelse, Samenspraak, trainingsbureau voor de zorg

Ben werkt op ieder gewenst niveau (strategie/uitwerking) en is daarmee een creatieve rechterhand voor elke onderneming die aan de weg wil timmeren. Ik kan zijn inzet van harte aanbevelen.

Arthur Meerwaldt, Directeur IM-Company en partner Kickbridge

Hij houdt de lijntjes kort, komt altijd zijn afspraken na en managet de verwachtingen aan mijn kant goed.
Kortom: Ben is the man!

Ezra Drost-Kanitz, Communicatieadviseur ProRail
BEKIJK DE ALL-TIME KLANTENLIJST